Μυϊκές ασκήσεις για την στοματοπροσωπική περιοχή.
Time spent with children is never wasted...
Δραστηριότητα φωνολογικής επίγνωσης (Εστιάζουμε και χειριζόμαστε μεμονωμένα ήχους στον προφορικό λόγο) με τη βοήθεια του παιχνιδιού.
Ακουστική διάκριση του φωνήματος "δ" από το φώνημα "β". Επιβράβευση με τις αγαπημένες σε όλους σφραγίδες!
Οπτική αντίληψη, ενίσχυση συγκέντρωσης και μνήμης με τη βοήθεια του Frozen παιχνιδιού!
Βελτίωση άρθρωσης και εμπλουτισμός λεξιλογίου.
Γνωστική αποκατάσταση σε ενήλικο ασθενή με αγγειακό εγκεφαλικό επεισόδιο.
Λογορυθμικές δραστηριότητες μέσω του παιχνιδιού για την αντιμετώπιση της ταχυλαλίας.
Δραστηριότητα ελέγχου του ρυθμού ομιλίας και καταγραφή των "φαινομένων δισταγμού" στον τραυλισμό με τη βοήθεια του παιχνιδιού.
Τοποθέτηση του φωνήματος "λ" με τη βοήθεια τροφικού ενισχυτή επάνω στο γλωσσοπίεστρο.
Επεξεργασία της μαθηματικής γλώσσας, αναγνώριση μαθηματικών συμβόλων και κατανόηση μαθηματικών διεργασιών στη δυσαρυθμισία.
Εξάλειψη παραλειτουργικών έξεων, διαμόρφωση φυσιολογικής σύγκλεισης , μάσησης, κατάποσης και ενδυνάμωση της κατάλληλης (στοματικής) μυϊκής λειτουργίας μετά από αγγειακό εγκεφαλικό επεισόδιο.
Υπόδειξη του σωστού τρόπου και τόπο άρθρωσης του φωνήματος "ρ" με τη βοήθεια τροφικού ενισχυτή (μπάρα καρύδας).
Διαδικτυακά προγράμματα λογοθεραπείας για τη βελτίωση της ευφράδειας και τον περιορισμό των δυσαρυθμιών σε ενήλικα με τραυλισμό μέσω της μελωδίας και της εξάσκησης σε δραστηριότητες εδραίωσης ενός ομαλού ρυθμού ομιλίας (εκκίνηση με συντομότερες αναπνοές μέσω του διαφράγματος, υπόδειξη απόδοσης των φωνηέντων και ορισμένων συμφώνων παρατεταμένα, αύξηση του ρυθμού ομιλίας σταδιακά).
Απλή φωνοτακτική δομή μέσω του παιχνιδιού.
Αλληλεπίδραση, επικοινωνία, έναρξη ομιλίας και ενίσχυση του αντιληπτικού λόγου με τη βοήθεια των καρτών Brawl Stars και των Pokemon (επιλογή παιχνιδιού από το παιδί).
Σε αποκριάτικη διάθεση!
Έναρξη και λήξη δραστηριότητας, συσχετισμός λέξεων με αντικείμενα και εμπέδωση της σωστής χρήσης των κανόνων γραμματικής.
Συστηματική διδασκαλία της σημασίας της μορφολογίας και της ετυμολογίας (συνδυασμός των μορφολογικών στοιχείων μιας λέξης με την προέλευση και την εξέλιξή της με στόχο την κατανόηση της σημασίας της).
Τοποθέτηση του φωνήματος "λ", με τη βοήθεια γλωσσοπίεστρου.
Το φώνημα "ρ" ως μεμονωμένος ήχος (εκμάθηση σωστού τόπου και τρόπου άρθρωσης), με τη βοήθεια τροφικού ενισχυτή της αρεσκείας του παιδιού (μερέντα).
Κατανόηση της ορθής θέσης των αρθρωτών για την ορθή παραγωγή των ήχων.
Τόπος και τρόπος άρθρωσης του φωνήματος "ρ"- προσχολική ηλικία.
Επιβράβευση (ενασχόληση με το παιχνίδι που μας αρέσει).
Έλεγχος ύπαρξης υπολειμμάτων τροφής στον υποφάρυγγα με τη βοήθεια αποξηραμένων cranberries σε ενήλικα.
Τόπος και τρόπος άρθρωσης του φωνήματος "ρ" με τη βοήθεια της σοκολάτας γάλακτος!
Αποκατάσταση διαδοντικού σιγματισμού.
Μάθηση μέσω του παιχνιδιού!
Χρήση λειτουργικών μορφημάτων στον γραπτό και τον προφορικό λόγο.
Μετά από δραστηριότητες εμπλουτισμού λεξιλογίου και εκμάθησης σωστής δομής προτάσεων.
Στοματοπροσωπική ενδυνάμωση και συντονισμός των αρθρωτών.
Εξώθηση και περιστροφή της γλώσσας με τη βοήθεια τροφικού ενισχυτή (σοκολατάκι).
Αποκατάσταση ρωτακισμού.
Αναγνώριση γραμμάτων, εμπλουτισμός λεξιλογίου, έναρξη και λήξη δραστηριότητας.
Βελτίωση της αναπνευστικής λειτουργίας και αντιμετώπιση της στοματικής αναπνοής μέσω του παιχνιδιού.
Ενίσχυση εκφραστικού λόγου, ταύτιση και σωστή δομή προτάσεων.
Έλεγχος δυνατότητας εξώθησης της γνάθου και εξώθησης της κάτω γνάθου, με τη βοήθεια των αγαπημένων φρούτων του παιδιού!
Καταγραφή, καταμέτρηση και ανάλυση των δυσαριθμιών. Ανάλυση δείγματος ομιλίας και δείγματος ανάλυσης.
Εκμάθηση συνειδητών παύσεων με στόχο τη μείωση του ρυθμού ομιλίας στον κλονικό τραυλισμό!
Έλεγχος της κίνησης και συντονισμός της γλώσσας.
Διαδικτυακό χριστουγεννιάτικο δώρο!
Έτοιμα τα χριστουγεννιάτικα δώρα για τους μικρούς!!
Επιλέγοντας την επιβράβευση λίγες μέρες πριν τα Χριστούγεννα!
Άσκηση για την εκμάθηση της ορθής χρήσης της διαφραγματικής αναπνοής στην προσχολική ηλικία.
Ανύψωση και πλευρικότητα της γλώσσας, κινητικότητα των χειλιών και στοματική ενσυναίσθηση με τροφικό ενισχυτή (γλειφιτζούρι).
Πλευρικότητα και ανύψωση της γλώσσας με τροφικό ενισχυτή της επιλογής του παιδιού (μπανάνα).
Χριστουγεννιάτικες ετοιμασίες και συνεδρία μαζί! (Εκφραστικό λεξιλόγιο)
Δραστηριότητες πραγματολογίας, σημασιολογίας και εκφραστικού λόγου.
Τροφικός ενισχυτής (επιλογής του κάθε παιδιού) με διατροφική αξία, για τις μυολειτουργικές ασκήσεις.
Δραστηριότητα συγκέντρωσης, μνήμης και εκφραστικού λεξιλογίου.
Δραστηριότητες βελτίωσης εκφραστικού λόγου.
Ασκήσεις ενδυνάμωσης των στοματοπροσωπικών δομών με τροφικό ενισχυτή.
Βελτίωση εκφραστικού και αντιληπτού λόγου στον αυτισμό.
Διατήρηση και βελτίωση της αναπνευστικής λειτουργίας με τη βοήθεια της συσκευής εξάσκησης αναπνοής "Pulmo Trainer".
Ασκήσεις ενδυνάμωσης και αύξηση εύρους κίνησης της γλώσσας με τροφικό ενισχυτή.
Συντονισμός αναπνοής - φώνησης και βελτίωση προσωδίας.
Ερεθισμός της εσωτερικής πλευράς των παρειών και ενδυνάμωση μάσησης με τη χρήση λάστιχου μάσησης με γεύση.
Έναρξη τροποποίησης του ρυθμού αναπνοής και λογορυθμική.
Εξατομικευμένο πρόγραμμα λογοθεραπείας στη δυσαριθμησία.
Αφύπνιση των μυών της γλώσσας και εκμάθηση της σωστής τοποθέτησής της για την ορθή παραγωγή του φωνήματος "ρ".
Παιχνίδι για την κατηγοριοποίηση λέξεων, τον εμπλουτισμό του λεξιλογίου και τη βελτίωση του εκφραστικού λόγου.
Ασκήσεις αισθητικότητας και αντισταθμιστικές στρατηγικές στην αποκατάσταση των δυσκολιών κατάποσης.
Δραστηριότητες φωνολογικής ενημερότητας.
Εμπλουτισμός λεξιλογίου, βελτίωση της άρθρωσης και της φωνολογίας καθώς και εξάσκηση γνωστικών δεξιοτήτων.
Προγραμματισμός λογοθεραπευτικού πλάνου για την αντιμετώπιση των διαταραχών κατάποσης και της δυδφαγίας μετά από αιθουσαίο σβάννωμα (ακουστικό νευρίνωμα).
Επιβράβευση της αρεσκείας του παιδιού.
Επανάληψη μιας αριθμητικής αλληλουχίας στη δυσαρυθμησία.
Κατανόηση εννοιών (ενέργειες)
Δραστηριότητα ρυθμού ομιλίας με τη βοήθεια μετρονόμου.
Χωρικές έννοιες, συγκέντρωση και αλληλεπίδραση για το τέλος της συνεδρίας.
Δραστηριότητες αντιληπτικού και εκφραστικού λόγου.
Αποκατάσταση δοντικού σιγματισμού.
Δραστηριότητες φωνολογικής επίγνωσης (εντοπισμός και απομόνωση φωνήματος).
Χειρισμός μεμονωμένων ήχων (φωνήματα) στον προφορικό λόγο.
Φωνολογική ενημερότητα για την διευκόλυνση της διαδικασίας αντίληψης και επεξεργασίας των ήχων.
Ενίσχυση συγκέντρωσης και προσοχής στην ακουστική διάκριση του φωνήματος "σ" από το φώνημα "θ" με τη βοήθεια του αγαπημένου μας κόκκινου γαϊδαράκου που χοροπηδάει!
Στοματοπροσωπικές ασκήσεις για την ενδυνάμωση της γλώσσας με πρωτότυπους τροφικούς ενισχυτές της αρεσκείας του παιδιού.
Βελτίωση του ελέγχου της κορυφής της γλώσσας με τη βοήθεια τροφικού ενισχυτή (γλειφιτζούρι φράουλας).
Χρήση του καθρέφτη για τη βοήθεια που προσφέρει η μίμηση κατά την αποκατάσταση των δυσκολιών άρθρωσης στην προσχολική ηλικία.
Εκμάθηση σωστής τοποθέτησης και παραγωγής του φωνήματος "σ" μεμονωμένα.
Εκμάθηση της σωστής εκφοράς του συμπλεκτικού συνδέσμου "και" με τη βοήθεια του παιχνιδιού.
Ευχάριστη δραστηριότητα ελέγχου της αναπνευστικής λειτουργίας.
Δραστηριότητα φωνολογικής ενημερότητας (σύνθεση συλλαβών) με τη βοήθεια του Ηumpty Dumpty!
Δραστηριότητες για την κατανόηση του συγκερασμού & της κατάτμησης των φωνημάτων με τη βοήθεια του ρυθμού και της μελωδίας.
Ανύψωση και πλευρικότητα της γλώσσας.
Εξώθηση γλώσσας με τη βοήθεια τροφικού ενισχυτή.
Στοματοπροσωπική μυολειτουργική θεραπεία για την αποκατάσταση της σωστής λειτουργίας των μυών του στοματοπροσωπικού συστήματος, με στόχο την διόρθωση του μηχανισμού της ομιλίας, χρησιμοποιώντας φρούτα ως τροφικό ενισχυτή.
Μυολειτουργική θεραπεία με σκοπό την ενδυνάμωση των στοματοπροσωπικών δομών και τη βελτίωση - αποκατάσταση του λανθασμένου τρόπου άρθρωσης συγκεκριμένων φωνημάτων.
Εξατομικευμένο, συστηματικό πρόγραμμα λογοθεραπείας στη δυσαναγνωσία.
Συλλαβική επίγνωση με τη βοήθεια του παιχνιδιού!
Παιγνιώδεις δραστηριότητες φωνολογικής επίγνωσης...
Φωνολογική ενημερότητα (αντιστοίχηση γραφημάτων - φωνημάτων).
Ασκήσεις ενδυνάμωσης της κορυφής της γλώσσας και βελτίωση της καταληπτότητας της ομιλίας.
Κατάτμηση και σύνθεση φωνημάτων μέσω του παιχνιδιού..
Ασκήσεις διέγερσης στοματικής αισθητικότητας..
Αύξηση της κινητικότητας των μυών του στόματος, βελτίωση του ρυθμού ομιλίας και της ικανότητας ανάγνωσης..
Παιχνίδι για την παραγωγή του φωνήματος στόχου "δ".
Έναρξη ελέγχου του ρυθμού της αναπνοής με μπουρμπουλήθρες!
Λήξη προγράμματος συνεδριών λογοθεραπείας με επιτυχία!
Ασκήσεις ενδυνάμωσης, ενσυναίσθησης, κίνησης, πλευρικότητας και διάστασης μεταξύ της γλώσσας και της γνάθου.
Προσοχή, συγκέντρωση, μνήμη, εμπλουτισμός λεξιλογίου!
Ευχάριστη δραστηριότητα προσοχής και συγκέντρωσης!
Λογοθεραπευτική αντιμετώπιση της διαταραχής γραπτής έκφρασης (δυσορθογραφία).
Αύξηση του εύρους κίνησης της γλώσσας με τη βοήθεια της αγαπημένης καραμέλας γάλακτος!
Ολοκλήρωση συνεδριών λογοθεραπείας με επιτυχία (διαταραχή άρθρωσης)!
Επιτονισμός, προσωδία και συντονισμός αναπνοής-φώνησης με ασκήσεις ρυθμού ομιλίας..
Διαφοροποίηση του φωνήματος "ρ" από το φώνημα "λ"..
Εισαγωγικές ασκήσεις για τον έλεγχο της αναπνοής και την καθιέρωση ενός κανονικού τύπου εισπνοής/εκπνοής με τη βοήθεια δροσιστικής λεμονάδας..
Γενίκευση και εγκαθίδρυση του φωνήματος "ρ".
Δημιουργία πλοκής, βελτίωση της ακουστικής μνήμης, έλεγχος κατανόησης και χρήσης των κανόνων διαλόγου, πραγματολογία, κατηγοριοποίηση και εμπλουτισμός λεξιλογίου.
Ενδυνάμωση, συνειδητοποίηση, κινητικότητα και συντονισμός της γλώσσας..
Γενίκευση φωνήματος στην αυθόρμητη ομιλία, ενίσχυση λόγου (λεξιλόγιο, σημασιολογία, μορφολογία)
Δραστηριότητα παρατηρητικότητας, συγκέντρωσης και μνήμης..
Ακριβής τοποθέτηση αρθρωτών για τον έλεγχο της ορθής εκφοράς του φωνήματος "χ"..
Διαφοροποίηση του φωνήματος "θ" από το φώνημα "φ" με τη βοήθεια της ζωγραφικής..
Δομημένη δραστηριότητα με τις αγαπημένες πλαστελίνες (έναρξη και λήξη δραστηριότητας, ακολουθία απλών εντολών, εμπλουτισμός λεξιλογίου, ενίσχυση της συγκέντρωσης).
Το μονοπάτι του ρυθμού (μουσικοκινητική δραστηριότητα για τον έλεγχο & το συντονισμό αναπνοής - φώνησης).
Ακουστική διάκριση φωνήματος "λ" από το φώνημα "ρ"
..ψάχνοχντας την επιβράβευση!
Ενεργοποίηση των κινητικών μηχανισμών στη στοματική απραξία με τη βοήθεια τροφικού ενισχυτή της αρεσκείας του παιδιού.
Μυολειτουργική θεραπεία των μυών της στοματικής κοιλότητας - εκφορά του φωνήματος "χ".
Δημιουργικό-συμβολικό παιχνίδι..
Χρήση καθρέπτη για τη μίμηση κατά τη θεραπευτική προσέγγιση, αλλά και την υπόδειξη του σωστού τρόπου εκφοράς του φωνήματος στόχου.
Τεχνικές αφύπνισης των μυών της στοματικής κοιλότητας..

Μετάβαση από το προσληπτικό στο ενεργητικό λεξιλόγιο μέσα από παιγνιδιώδεις προτάσεις..
Υιοθέτηση φανταστικών ρόλων και παιχνίδι προσποίησης. Σταθεροποίηση των φωνημάτων "θ" και "δ" μέσω του παιχνιδιού..
Τώρα μπορούμε να μιλάμε συνέχεια!!
Δραστηριότητες συντονισμού αναπνοής-ομιλίας..
Παραγωγή του φωνήματος "ρ" με διασκεδαστικό και γευστικό τρόπο..!
Υπολογιστικές δεξιότητες, εκμάθηση και κατανόηση των εννοιών των συμβόλων των αριθμητικών πράξεων και της χρήσης τους..
Παραγωγή του φωνήματος "κ" ως βοήθεια για την ορθή εκφορά του συμπλεκτικού συνδέσμου "και" στον αυθόρμητο λόγο...
Χρήση κοινωνικού λόγου μέσω του παιχνιδιού...
Ασκήσεις ενίσχυσης εξώθησης της γλώσσας..
Όταν "ψαρεύουμε" έναν συνδετήρα λέμε προτάσεις με το φώνημα-στόχο...
Ρυθμική άσκηση με κρουστά όργανα, ηχομιμητικές κινήσεις και ομιλία μέσω ρυθμικών ασκήσεων...
Συμβολικό παιχνίδι με την Baby Alive Shimmer 'n Splash Mermaid!
Εκφραστικό λεξιλόγιο μέσω του παιχνιδιού..
Ψάχνοντας αγαπημένα παραμύθια...
Σημασιολογία, δομή προτάσεων και εμπλουτισμός λεξιλογίου..
Διαδικτυακή συνεδρία..Σύνδεση με Όσλο!
Τοποθέτηση του φωνήματος "ζ"..
Συγκέντρωση και αυτοματοποίηση του φωνήματος στόχου μέσω του παιχνιδιού..
Πασχαλινές ετοιμασίες και κεράσματα..
Διαδικτυακή συνεδρία..Σύνδεση με Ιωάννινα!
Ακουστική διάκριση του φωνήματος "θ"
Η μερέντα είναι πάντα αγαπημένος τροφικός ενισχυτής! Ασκήσεις εύρους κινητικότητας της γλώσσας..
Σωστή παραγωγή του φωνήματος "χ"
Διαφοροποίηση του φωνήματος "θ" από το φώνημα "σ"..
Βελτίωση και ενίσχυση του ρυθμού ανάγνωσης..
Χρήση τροφικού ενισχυτή για την σωστή και πιο ευχάριστη πραγματοποίηση ασκήσεων ενδυνάμωσης των μυών της γλώσσας και την σωστή παραγωγή του φωνήματος στόχου..
Εκπαιδευτική εφαρμογή κινητού (εκμάθηση, κατανόηση και εμπέδωση κανόνων)
Στοματοπροσωπική εξέταση (μαλακή - σκληρή υπερώα και κινητικότητα της γλώσσας)..
Ικανότητα σειροθέτησης και κατανόησης αλληλουχίας γεγονότων..
Έλεγχος των στατικών και κινητικών δομών του μηχανισμού ομιλίας (υπερώα, δόντια, χείλη, γλώσσα), μυοκινητικής αρτιότητας των αρθρωτών και διαδοχοκίνησή τους σε λεκτικές και μη λεκτικές δοκιμασίες..
Παραγωγή (εκφορά) του τριβόμενου ηχηρού χειλικού φωνήματος "β" με τη βοήθεια τροφικού ενισχυτή..
Ασκήσεις ενσυναίσθησης και ενδυνάμωσης για χείλη, γλώσσα και μαλακή υπερώα..
Κατονομασία - έννοιες- εμπλουτισμός λεξιλογίου..
Θεραπεία στοματοπροσωπικών μυών με τροφικό ενισχυτή..
Βιωματική δραστηριότητα βελτίωσης και ενίσχυσης της ομιλίας..
Έλεγχος αναπνοής με τα αμαξάκια που τρέχουν γρήγορα..
Συντονισμός αρθρωτών για την σωστή παραγωγή του φωνήματος "σ" με τη βοήθεια ειδικά κατασκευασμένου παιδικού γλωσσοπίεστρου..
Ενίσχυση του κοινωνικού λόγου (πραγματολογία) με τη βοήθεια του pony Rainbow Dash..!
Κατανόηση χρονικών εννοιών και χρονικής ακολουθίας..
Σε αποκριάτικη διάθεση..!!
Αποκριάτικη διακόσμηση και αποκριάτικα δωράκια για όλους τους μικρους...!
Ακουστική διάκριση, ομαδοποίηση και φωνολογική επίγνωση..
Εντοπισμός και απομόνωση φωνήματος με τη βοήθεια της boutique της barbie!
Στρατιές δράκων αυτοματοποιούν μαζί μας το φώνημα "ρ"..
Προσανατολισμός στον χρόνο και έννοιες του χρόνου..
Ακουστική διάκριση του φωνήματος "φ" από το φώνημα "β" με το αγαπημένο παιχνίδι των σφραγίδων..
Τοποθέτηση φωνήματος με καλαμάκι...
Δεξιότητες πραγματολογίας και αφηγηματικής ικανότητας με τις "κυβομυθίες"..
Αποκατάσταση αρθρωτικής διαταραχής - επίπεδο μεμονωμένου ήχου και συλλαβής..
Προσαρμογή ύφους επικοινωνίας στο εκάστοτε πλαίσιο, σημασιολογική διασύνδεση, επέκταση λεξιλογίου με τη βοήθεια της Lalaloopsy!
Φωνολογική ενημερότητα. Χωρισμός λέξεων σε μεμονωμένα και αρκτικά φωνήματα, κατάτμηση λέξεων σε συστατικούς ήχους..
Εκμάθηση μαθηματικών εννοιών και επίλυση απλών πράξεων νοερά..
Εμπλουτισμός εκφραστικού και αντιληπτικού λεξιλογίου..
Ασκήσεις ελέγχου της αναπνοής. Καθιέρωση ενός ίσου ρυθμού εισπνοής/εκπνοής για τη βελτίωση της καταληπτότητας της ομιλίας.
Αντικαθιστούμε τις καρέκλες για να ενισχύσουμε την συγκέντρωση των παιδιών. Η συνεχής κίνηση του σώματος πάνω σε μπάλες ισορροπίας και κουνιστά παιχνίδια, βοηθά τη συγκέντρωση και τη μάθηση καθώς με αυτό τον τρόπο ενεργοποιούνται όλες οι περιοχές του εγκεφάλου.
Αναγνωρίζουμε τα διακριτά μέρη των λέξεων στον προφορικό λόγο, τα επεξεργαζόμαστε και τα χειριζόμαστε με τη βοήθεια και πληθώρα φρούτων και λαχανικών..
Εκφραστικό λεξιλόγιο και κοινωνική χρήση της γλώσσας...
Χρήση κατάλληλων τρόπων έναρξης και διατήρησης του διαλόγου , συγκέντρωση προσοχής, ορθή αντίληψη και ανταπόκριση σε μη λεκτικά μηνύματα του συνομιλητή...
Κατανόηση και ανάπτυξη δεξιοτήτων διαλόγου, εμπλουτισμός λεξιλογίου και διεύρυνση γλωσσικών ικανοτήτων...
Τώρα μπορούμε να μιλάμε α'σσσσσσ'ταμάτητα..Τα καταφέραμε!!!
Φανταστικοί ρόλοι- διάλογος με στόχο την κατάκτηση της διαφοροποίησης του φωνήματος 'σ' από το φώνημα 'θ'...
Στοματο-κινητική εξάσκηση για την ενίσχυση των δεξιοτήτων του στόματος (ενδυνάμωση, συνειδητότητα, κινητικότητα και συντονισμό των χειλιών, των μάγουλων, της γλώσσας και της γνάθου).
Ο Gekko από τους PJ Masks μας βοηθάει στην αισθητηριακή διέγερση των χειλιών, της γνάθου, της γλώσσας, της μαλακής υπερώας, του λάρυγγα και των αναπνευστικών μυών με ενεργητικές μυϊκές ασκήσεις, μυϊκές εκτάσεις και αισθητηριακά ερεθίσματα.
Ο George Pig μας βοηθάει να αναπτύξουμε το εύρος της κινητικότητας της γλώσσας (ανύψωση και πλευρικότητα της γλώσσας. κινητικότητα των χειλιών και στοματική ενσυναίσθηση).
Ασκήσεις ενσυναίσθησης και ενδυνάμωσης της γλώσσας, της μαλακής υπερώας και σταδιακή απόκτηση επίγνωσης και ελέγχου της λειτουργίας της στοματικής κοιλότητας.
Αυτοματοποίηση του φωνήματος 'σ' με εκπαιδευτικά παιχνίδια..
Αποκατάσταση - αυτοματοποίηση των φωνημάτων 'θ' και 'δ' και ασκήσεις έκτασης, απόσυρσης και αντίστασης της γλώσσας..
Έλεγχος της αυτοματοποίησης του φωνήματος 'σ' μέσα από οικείες, αγαπημένες ασχολίες του παιδιού..
Έλεγχος του ρυθμού ομιλίας μέσα από το παιχνίδι..
Κατανόηση απλών μαθηματικών εννοιών, διαισθητική αντίληψη των αριθμών και βιωματική μάθηση των αριθμητικών πράξεων και διαδικασιών στην ειδική διαταραχή αριθμητικών δεξιοτήτων.
Πραγματολογία, κατανόηση και παραγωγή προφορικού λόγου μέσω του παιχνιδιού (κατασκευές)..
Συνεδρία σε χριστουγεννιάτικη διάθεση..!
Ο δεινόσαυρος που φωνάζει μαζί μας "δδδδδδ"..
Στοματοπροσωπική Μυολειτουργική Θεραπεία στην Κροταφογναθική Δυσλειτουργία (TMD)
"Δίνοντας χριστουγεννιάτικα δώρα στους μικρούς μας φίλους.."
Παιχνίδι - άσκηση ρυθμού ομιλίας, προσωδίας και επιτονισμού στη λογοθεραπευτική αντιμετώπιση της βραδυλαλίας.
Αποκατάσταση διαδοντικού σιγματισμού.
Χριστουγεννιάτικα δώρα για τους μικρούς..!
Λεξική ανάκληση και κατονομασία αντικειμένων!!
Θεραπευτικό πρόγραμμα στη Δυσαριθμησία.
Σύνδεση των συμβόλων των αριθμών με τις ποσότητες που αντιπροσωπεύουν, σύνδεση ακουστικών και οπτικών συμβόλων και αριθμών, κατανόηση των σχέσεων μέρους - όλου, κατάκτηση της έννοιας της διατήρησης της ποσότητας.
Μυολειτουργικό θεραπευτικό πρόγραμμα σε παιδί προσχολικής ηλικίας:
- εξάλειψη των δυσλειτουργικών συμπεριφορών που συντελούν στη διατήρηση των λανθασμένων στοματοπροσωπικών κινήσεων.
-Μυική ενδυνάμωση
-Χαλάρωση ώστε να αποκατασταθεί η μυολειτουργική ισορροπία.
- εκπαίδευση στις φυσικές θέσεις ανάπαυσης της γλώσσας, των χειλέων, της γνάθου και των μυών του προσώπου.
Αλλελεπίδραση - Ανάπτυξη κοινωνικών και επικοινωνιακών δεξιοτήτων μέσω της θεραπευτικής προσέγγισης "παιχνίδι στο πάτωμα".
Για χριστουγεννιάτικη εξάσκηση..!!
Δραστηριότητες φωνολογικής επίγνωσης με τη βοήθεια της "Καροτένιας"...
Η κότα που πετάει συλλαβές!!
Ψάρεμα των φωνημάτων που μας δυσκολεύουν..
Λογοθεραπευτική αντιμετώπιση ήπιας διαταραχής της άρθρωσης σε παιδί προσχολικής ηλικίας.
Ανάπτυξη λεξιλογίου και κατανόηση/έκφραση του προφορικού λόγου.
Τεχνικές αναπνοής και διόρθωσης της έναρξης της φώνησης.
Λογοθεραπευτική αντιμετώπιση ουρανικού σιγματισμού.
"Χριστουγεννιάτικη προετοιμασία" - Συνθέτουμε τα δώρα μικρών και μεγαλύτερων με κάρτες, τσόχινα στολίδια διακόσμησης χριστουγεννιάτικου δέντρου, σοκολατάκια, γλειφιτζούρια, καραμέλες, βραχιόλια σιλικόνης, ζελεδάκια, σβούρες, σφραγίδες και αυτοκόλλητα!!
Στοματοπροσωπική ενδυνάμωση και συντονισμός αρθρωτών για την σωστή παραγωγή του φωνήματος "ρ", με τη βοήθεια παιχνιδιών της αρεσκείας του παιδιού.
Μυϊκή ενδυνάμωση των μυών των αρθρωτών της στοματικής κοιλότητας, ενδυνάμωση της κινητικότητας και συντονισμός των χειλιών, των μάγουλων, της γλώσσας και της άνω γνάθου.
Ασκήσεις φωνολογικής ενημερότητας (ανάλυση λέξεων σε φωνήματα και κατάτμηση - σύνθεση φωνημάτων)
Ασκήσεις πραγματολογίας και εμπλουτισμός λεξιλογίου
Παιχνίδι ρόλων με κούκλες
Ασκήσεις ρυθμού και μελωδικότητας με στόχο την βελτίωση της καταληπτότητας της ομιλίας του παιδιού.
Καλλιέργεια της αναγνωστικής διαίσθησης, της φωνολογικής ενημερότητας και χρήση φωνημικής - συλλαβικής μεθόδου μέσω του παιχνιδιού και των παραμυθιών σε παιδί σχολικής ηλικίας με Δυσαναγνωσία.
Παιχνίδι με λεπτομέρειες, αλληλεπίδραση, ενίσχυση της μνήμης και της παρατηρητικότητας της πραγματολογίας, της σημασιολογίας και της σύνταξης.
Αποκατάσταση της φυσιολογίας κατάποσης και της λειτουργικότητας των δομών που συμμετέχουν στην κατάποση.
Ανάπτυξη των κοινωνικοσυναισθηματικών δεξιοτήτων του παιδιού στο φάσμα του αυτισμού. Εκμάθηση διαφορετικών συμπεριφορών/ αντιδράσεων σε πολλές καταστάσεις. Ενίσχυση της φαντασίας και της κοινωνικής συμπεριφοράς του παιδιού.
Ο ρόλος της φωνολογικής συνειδητοποίησης στην κατάκτηση της αναγνωστικής ικανότητας και του γραπτού λόγου.
Αυτοματοποίηση του φωνήματος "δ" στον αυθόρμητο λόγο μέσω του παιχνιδιού.
Ασκήσεις ρυθμού ομιλίας και φωνολογικής επίγνωσης.
Μουσικοκινητική αγωγή για την βελτίωση της άρθρωσης και την ανάπτυξη της επικοινωνίας.
Διερευνητικό-λειτουργικό παιχνίδι. Δεξιότητες κοινωνικής αλληλεπίδρασης και ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων στο φάσμα του αυτισμού.
Κατηγοριοποίηση, ομαδοποίηση, οπτική αντίληψη και εμπλουτισμός λεξιλογίου μέσω του παιχνιδιού.
Θεραπευτική αντιμετώπιση του τραυλισμού σε παιδί 7 ετών. Η θεραπεία του τραυλισμού αποτελεί την πιο γερή βάση για την τροποποίηση και τον έλεγχο της ροής της ομιλίας σε μακροχρόνιο επίπεδο.
Ασκήσεις σωστής τοποθέτησης της γλώσσας για την παραγωγή του φωνήματος "σ".
Μέσω του παιχνιδιού αναπτύσσεται η εκφραστική, λεκτική, μη λεκτική επικοινωνία η οποία είναι ιδιαιτέρως χρήσιμη για την ανταλλαγή πληροφοριών αλλά και εμπειριών ή συναισθημάτων. Έχοντας σιγά-σιγά όλο και περισσότερες δυνατότητες ενσωματώνονται με μεγαλύτερη άνεση στο πλαίσιο του προσχολικού και σχολικού περιβάλλοντος και σταδιακά στην υπόλοιπη ζωή τους.
Η θεραπεία του καθρέφτη έχει αναγνωριστεί εδώ και πολλά χρόνια ως μια συμπληρωματική, πρωτοποριακή, μη επεμβατική μέθοδος στον κλάδο της Λογοθεραπείας.
`Οταν πρόκειται για διαταραχές και δυσκολίες λόγου και ομιλίας πολλοί λογοθεραπευτές συνιστούν ασκήσεις μπροστά σε ένα καθρέφτη καθώς έχει διαπιστωθεί και αποδειχθεί πως με έτσι η πρόοδος είναι ταχύτερη και πιο αποτελεσματική. Το άτομο βλέπει τις κινήσεις που κάνει το στόμα και επαναπρογραμματίζει τις λειτουργίες του εγκεφάλου που είναι υπεύθυνες έτσι ώστε να αποκατασταθεί η δυσκολία.
ΑΝΑΠΝΟΗ ΚΑΙ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
Η αναπνοή είναι η διαδικασία με την οποία ένας οργανισμός προσλαμβάνει οξυγόνο και αποβάλλει διοξείδιο του άνθρακα.Η λειτουργία αυτή συντελείται για την παραγωγή της ενέργειας που χρειαζόμαστε για να ζήσουμε.
Η θεραπευτική αντιμετώπιση μέσω των παιχνιδιών και των ασκήσεων αναπνοής μπορούν να ενταχθούν εύκολα στη θεραπευτική αγωγή παιδιών με δυσκολίες λόγου και ομιλίας. Είναι πολύ σημαντικό, εφόσον εντοπιστεί οποιαδήποτε δυσκολία στη λειτουργία της αναπνοής, να ξεκινήσει άμεσα η θεραπεία ώστε να περιοριστεί ο κίνδυνος εμφάνισης των προβλημάτων στη σχολική επίδοση και στη γενικότερη υγεία του παιδιού.
Το συμβολικό παιχνίδι, η υιοθέτηση φανταστικών ρόλων και το παιχνίδι προσποίησης βοηθούν σημαντικά στη κοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών με αυτισμό, στη διέγερση της φαντασίας και στην ανάπτυξη του ρεπερτορίου των κοινωνικών συμπεριφορών του ανάλογα με την περίσταση.
Εξοικείωση και αντιμετώπιση των φόβων, απόκτηση καλύτερης συναίσθησης του εαυτού και ανάπτυξη της φαντασίας μέσω του συμβολικού παιχνιδιού, στο αυτιστικό φάσμα.
Δραστηριότητες για την ανάπτυξη της φωνολογικής επίγνωσης/ενημερώτητας. Παιχνίδι με velcro.
Ασκήσεις κατάτμισης, απαλοιφής, αντιστροφής συλλαβών και φωνημάτων.
Εξατομικευμένο πρόγραμμα αντιμετώπισης της Δυσαναγνωσίας.
Ατομικό πρόγραμμα γνωστικής αποκατάστασης σε εγκεφαλικό επεισόδιο
Μυολειτουργική θεραπεία - ενδυνάμωση της κορυφής της γλώσσας.
Πλάγιος σιγματισμός..
Πλαστικοποιημένα γράμματα και πίνακας εφαρμογής με βοήθεια velcro..
Ένας πιο διασκεδαστικός τρόπος εκμάθησης των χρόνων (ρήματα). Σχεδιασμένος έγχρωμος ήλιος σε corel. Αρχικό στάδιο σε εκτύπωση Α4 και τελικό στάδιο εκτύπωση σε μουσαμά.
Ιδανικό για παιδιά που αντιμετωπίζουν δυσκολίες μάθησης και μνήμης! Ένας από τους αποτελεσματικότερους τρόπους εκμάθησης των χρόνων των ρημάτων..
Αυτοσχέδια παιχνίδια για την αντιμετώπιση της ΔΥΣΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑΣ και της ΔΥΣΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ. Παίζουμε και μαθαίνουμε δημιουργικά..
"Θεραπευτική Παρέμβαση Μαθησιακών Δυσκολιών - ΔΥΣΑΝΑΓΝΩΣΙΑ-ΔΥΣΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ.
Παιχνίδι χειροποίητο για τη προσέγγιση και την αποκατάσταση της Δυναγνωσίας και της Δυσορθογραφίας. " Ταξιδεύει η αράχνη " .
Δε ξεχνάμε πως τα παιδιά που αντιμετωπίζουν δυσκολίες μάθησης χρειάζονται κίνητρο και ενδιαφέρον κατά τη διάρκεια των συνεδριών!!"
Μαθησιακές Δυσκολίες - παιδί σχολικής ηλικίας.
Βοηθητικό πρόγραμμα ημέρας σχεδιασμένο σε Corel και εκτυπωμένο σε μουσαμά. Βοηθητικά, κολλημένα velcro για την καλύτερη τοποθέτηση των ξύλινων στολιδιών στην κάθε δραστηριότητα.
Σε συνεργασία με το παιδί και τους γονείς του δημιουργήσαμε ένα πρόγραμμα ημέρα προσαρμοσμένο στις ικανότητες αλλά και τις προτιμήσεις του παιδιού, ώστε να γίνει ακόμη πιο εύκολη η μελέτη στο σπίτι.
Υπενθυμίζουμε πως τα παιδιά που αντιμετωπίζουν μαθησιακές δυσκολίες χρειάζονται ένα ημερήσιο πρόγραμμα μελέτης ώστε να μπορούν ευκολότερα να οργανώνονται και σταδιακά να βελτιώνονται. Το κάθε πρόγραμμα δημιουργείται σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα και ΠΑΝΤΑ σε συνεργασία με το παιδί και φυσικά με τους γονείς του. Ο λογοθεραπευτής δημιουργεί το πρόγραμμα, ενημερώνει και εξηγεί στους γονείς τη λειτουργία του.
Παιχνίδι με δαχτυλομπογιές..
Παιχνίδι φωνολογικής επίγνωσης με χρήση velcro..
Παιχνίδια για διαταραχές άρθρωσης- φώνημα "ρ"
Παιχνίδι περιγραφικού και αφηγηματικού λόγου με κύβους..
Διάφορα παιχνίδια - δραστηριότητες..